codziennie aktualizowana lista artykułów:

poniedziałek, 12 listopada 2012

Blog konsumencki...

Blog konsumencki... niby nic szczególnego, wystarczy napisać o swoich zakupach, kosmetykach, zdrowiu, wypadach supermarketowych? Niby oklepane i każdy może, ale czy każdy chce?

Moim zdaniem taka rzecz jak blog konsumencki to naprawdę fajna sprawa, cieszę się mogąc współtworzyć taki blog jak Korzystne Zakupy, czy ten katalog blogów.

Nie jestem jedynie autorem! Jestem aktywnym czytelnikiem waszych blogów konsumenckich, nie raz skorzystałem na opiniach o danych produktach opublikowanych w internecie, nie raz uchroniło mnie to przed złym wyborem!

Podsumowując! Jestem zarówno autorem, jak i fanem konkurencyjnych stron z katalogu Blogi Konsumenckie, z resztą o jakiej konkurencji może tu być mowa, skoro korzystamy z tych informacji wszyscy?

Tak czy inaczej zapraszam do dodawania swoich blogów tutaj:   fussmoz(małpa)jadamspam.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz